Interview met nieuwe beheerdercoördinator

Hier is het clubhuis. Clubhuis heeft een beheerteam en heeft ook beheercoördinator. Poosje geleden was Anja als coördinator en is nu weg. Daarom is er nu een nieuwe coördinator, daar wil ik even voorstellen.

Guus: ik ben Guus Bousema en gebaarnaam is…. Bea: Hoe ben je tot conclusie gekomen om als beheercoördinator te solliciteren? Guus: Ik zie een vacature bij het clubhuis. Dat is oké. Een poosje later vroeg Martin mij of ik het wil solliciteren. Ik weet het zelf niet zo precies wat de coördinator inhoud is. Ik heb het toch informatie vragen, het lijkt me wel interessant, toen heb ik dus gesolliciteerd. Ik ben ook uitnodiging gekregen voor het gesprek en ben ook aangenomen. Bea: Wil je kort vertellen wat de functie is van coördinator? Guus: zaalverhuren, data prikken, prijsopgave van de zaal. Ik coördineer ook het beheerteam o.a. Instuifavond regelt, Martin voor de voorraad en Nathalie voor de schoonmaak. We werken dus samen om alles in orde te zijn. Wat ik het leuk vind, is communicatie met verschillende mensen en daar leer ik ook van. Het is interessant voor mij. Ook buiten het clubhuis contact opleggen. Heel erg leuk. Bea: Heb je idee in de toekomst gezien verder ontwikkeling van het clubhuis Guus: Ik hoop, dat er de komende tijd meer zaal verhuur worden aan de horende mensen, in het oog met bewustzijn over doof-zijn. Bovendien is het ook een gezellig zaal. Er is laatste tijd wel meer zaalhuur in gebruik maken, dus hoop, dat de komende tijd ook zo zal blijven. Bea: Wil je iets zeggen tegen het publiek? Guus: Ja, als je je verjaardag of bruiloftsfeest of zoveel jaren huwelijk wil organiseren, kan je hier een zaal gebruiken. Ik heb een leuke en aantrekkelijke prijs. Je kunt het altijd informatie opvragen bij mij. Bea: Veel succes en bedankt!